aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Thursday, December 9, 2010

si putih

aduyai.....lamer benor tak jenguk blog kawan2. Aku igt, bila memiliki si putih kecik ni, mood tuk mlyn tenet berkobar-kobar. Tapi byk plak benda nk di setle, campur plak dgn penyakit M(malas)..huh!

dua tiga ari ni aku byk spend masa menguruskan rumahtangga dgn jayanyer(konon je la..ahakss)..balik dr kl mgu lps, tak abis2 ngerjakan baju. Cuaca mendung memerlukan proses yg agak lama tuk kain kering. Maka, kerja melipat, menyusun pun tertunda2..gitula kekdahnye org umahhh. Tak abis tugas...blum mausk part layan ank2 lagi. Tp aku puas hati sbb spjg cuti sekolah ni, aku dpt pastikan rutin pemakanan ank2. Klu ari kerja mmg tak sempat dan hampir 80% diorg kt umh pengasuh..seronok dan gigih msk nk bagi ank2 makan. Bila smpi mood diorg nk mkn, mmg excited lebih la aku. Tp time diorg tak nk mkn, meroyan jgk jiwa nurani aku...ank oh ank! Terlalu tinggi kesabaran yg diperlukan dlm mbesrakan kalian. Aik...lari topik sudaaaa....abaikan je la kemerapuan ku itewww..hehhee




si putih..

2 comments:

Unknown said...

bestnya ada laptop. nanti boleh suruh si kecik tu tolong updatekan blog..huhuhu

suzieapai said...

matahati~notebook biasa2 je...nk beli yg mhl idak kemampuan seh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...