aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Friday, February 27, 2009

Trip ke Rompin - part one

msj diterima kul 930am (isnin): mama, bersiap. Mlm ni kita tdo mersing..

aku yg tgh bermalasan kt umh, bergegas packing baju & segala kelengkapan! Hampeh btul, mlm td tak ckp awal2...dah aku kelam kelibut. tapi no hal...jln punyer pasal kan. Ikut sajerr..

satu beg tuk 4 orang..ngam2 sei..

Esok papa ader majlis kt endau katanyer. So, bilik dh boking kt seri m'sia mersing, harus angkut ank bini skali katanyer. Ader 3 org yg bwk wife sbb tu agaknyer aku di ajk skali, klu tak mana bisaaa.......kul 345ptg bru gerak dr umh ke mersing. Waktu tu ujan..ms ondeway, en apai col GM kulai tanyer psl bilik. Skali dia boking kt seri m'sia Rompin daaa...dan bknnyer kt mersing. Makner kata lagi jauh ler pjlnn kami! Aku rs mcm nk blk tganu plak. Tp okey sgt plhan dia sbb dh dkt sgt ngan tmpt program mereka esok. Pjlnn agak okey, Qmi tdo..spjg jln borak ajer aku ngan en apai. Hazreen kena flu + batuk plak..tp tak kritikal. Smpi kt endau, kami singgah kejap umh Topek(kwn en apai) tuk ziarah familinyer. Aku difhmkan ayah si Topek ni, baru meninggal smlm..Semoga arwah di golongkan dlm glgn orang yg soleh..Dlm kul 7 lebih, kami gerak ke hotel. Rupa2nyer jrk hotel dr umah si topek ni cuma 3km sajork!!!

Xtvt mlm cuma kuar dinner...malas nk stori mori psl mkn mlm ni sbbnyer ujan, tomyam tak cukup sifat,tukang kedai tu tak friendly langsung!!! Pastu balik bilik, lyn ank2, sempat tgk citer seram dr Cinemax!!


check in....harus byr deposit dulu...RM150. Tp tuk LPP ader lg disc sbyk 30%..sguh bajet di situ...bab2 ni untung org gomen.

masuk blk ajer, hazreen org pertama yg kena mandi. Kesian sikecik ni, waktu mandi di dh lari dr masa sebenar...belasah je la..

bekfes. Menu yg di sediakan adalah biasa2 ajer sbb seri m'sia ni tak besar sgt! gitu2 ajer but okeyyyyyyla....Qimi kejap ajer duk diam pastu sumer tmpt dia xplore..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...