aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Monday, February 23, 2009

Ronggeng 3..

Ahad lagi : Oleh sbb cuaca yg kureng memuaskabn, ronggeng tetap di teruskan ttp ke arah angsana. Bergerak dgn 2 bijik keta adalh mudah. Nko nko, aku aku..klu jumpa jumpala kt dlm tu..bleh?

dan kebetulan plak, ader pamiran & info psl ubat2an. Ader la 5 6 booth dlm tu yg penuh dgn infomasi berguna.


pernah komer2 mkn ubat2 ni? rentikan la klu pnh mkn yer..ubt2 ni tdk berdaftar dgn KKM. Klu aper2 jadik, susah pulak kan...yg penting kesihatan harus di jaga, info harus di cari....aku tak pnh jumpa plak ubt2 ini..tp en apai pnh tgk kt kedai..

sesi mengukur ketinggian & ukur berat perut...hahahha...Utk tgk berat ideal kita dgn ketinggian la..Hasilnyer..en apai, perlu menguruskan badan dia & kena turun lagi 9KG..hahahahhaa!!!! Hiks, salah aku jugak sbb bagi dia mkn banyak.....padan muka!

Tak puashati, gambo aku tak ok. Teruk btul en apai ni, tau la frust dgn hasil ujikaji berat ideal dia!! Eh, hasil bacaan aku kannnn......ideal!!!! suker? rupa2nyer aku dh turun 2kg.. skrg 48.8kg ringankan? Tp okey tuk ketinggian aku yg hanyer 154.4cm....bagusss!!!! teruskan usaha murni aku mkn jamu....

uda ngan imah plak, check kensing manis & tekanan darah...hahhahah...layan sajork sbb sume free kan...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...