aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Monday, February 23, 2009

Ronggeng 1...

Sabtu : Lps en apai abis program iringi lwtn Menteri Pertanian kt gelang patah, kami bergerak pula ke Pesta Layang2 kt pasir gudang. Tp malang sungguh sbb waktu kami smpi tu,tiada satu pun lyg2 yg bapok besar berjaya di naikkan..sbbnyer??? angin kurang! Pelbagai jentera berat yg di gunakan utk menaikkan lyg2 ke udara tetapi tetap hampeh. Maka, Qimi hanyer tgk lyg2 yg tersadar kt atas padang...Yg meriah kt sini sbb org ramai nk mampuusss dan layang2 kecik yg budak2 main! Memang pesta..smpi sanggup bwk tikar, mknn...ala2 berkelah gitu. Ada yg berkampung kt situ pun ramai jugak sbb aku tgk bantal ader skali! Yg penting kanak2 begitu riang dpt m'habiskan masa ngan makpak mereka yg hari2 sibuk bekerja. Dan yg paling best skali, org2 penting kt situ dh mcm negro aku tgk, hitam & legam....yg cina plak merah menyala kulit...fuhhh, sanggup depa.

Ekceli sblm kami ke pesta itu, kami ke Politeknik Jb dulu amik adik en apai. Sajer bwk dia g jln2..gambo tuk kngan adalah seperti di bawah..


gambo candid..sian hazreen, muka tak nmpk! papa main tangkat muat sajork..

tgh reply msj puan nasazfrog..next time kita jumpa yer. Elok awak tak dtg sbb tmptnyer crowded sgt!!

mcm dh besor je famili aku...hehhehee

jauh tu berjalan nk tmpt kejadian...sbb 1st time aku pegi, aku layan la jugak..

tiba2 pulak ader budak mntak nk dukong Hazreen..ramah nyer rakyat bumi malaysia...tp dlm hati perasaan gusar tu ttp ader wlupun bdk ni dtg satu famili & org mesia jugak..zmn skrg bila org buat baik pun, kita jadik takut..kenapa yer???

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...