aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Tuesday, February 10, 2009

Shimano! hadiah ku utkmu..

tau aper Shimano?? nama biskut kah? nama brand kah? nama kueh kah? nama org kah? nama watak citer kartun kah?





Korang tau???



aku pun baru tau...sblum ni tarak peduli lansung...








ini la dia...tuk insan2 yg suker g fishing tu tau la brand motor pancing ni kan...
jutaan mekasih utk uda&imh diatas kerjasama yg dihulurkan bg mencari present ini..

ekceli ni la adiah tuk en apai sempena anibersari kali ni. Yg pastinyer ini menambahkan lg koleksi pancingan sedia ader...

5 comments:

atie said...

Happy birthday suzie.moga terus sukses k.. saje nak ucap awal2 ni....

~~ciklinn~~ said...

mesti suka hubby dapat hadeah tu....

rajin ke ikut dia gi mancing

YanDarwisy said...

alamak minat memancing ker...? yan x minat, sebab kene byk sabar kan? plak tu kene dook diam2. kalau tak ikan lari...

SUZIE APAI said...

atie~mekasih kak...

ciklinn~hiks, sonot wat seprise bg gift cam tu..lum pnh ikut lagi pun, tak baper sukerr ai..

yan~itu hobi asben,bg support sajork!hehehehee

pak ngah rep said...

ces.. aku igtkan shimano gear beskal.. huh.. gear memancing rupenye!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...