aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Wednesday, February 4, 2009

memantau pasar mlm!

Mlm td kami ke pasar mlm. Lps dinner kt umh, lps tgu member dtg amik kasut anknyer yg tertinggal sebulan yg lalu kami cergas bergerak ke psr mlm. Bukan nk g membeli pun,..tp pegi pasor mlm tuk memantau..? Apakah…?? Hiks..aku ngan ank2 sebuk ngikut en apai sebenornyer. Tapi bukan gatal2 nk pegi tau..ini pun sbb en apai sajer2 nk g jengah psr mlm iteww…aku lupa la psr mlm ni nama aper, tp kt area masjid pasir gudang, psr mlm anggerik ke, cendana ker..ntah la luperrr….yg pastinyer kt sblh psr lm tu ader flat byk2 gitu pastu ader pasarya MASLEE..?? Owh, Johor terlalu asing bagi aku..maybe pembangunannyer byk terikut S’pore nyer style kot..

en apai tgh berdiskusi ngn sorg ajk psr mlm

Ekceli psr mlm ni under PPK en apai. So, dia sajer2 g jengah tanpa memaklumkan pada saper2…spotcheck ktnyer!warghhh..cam ala2 nazir yg lawat sekolah gitueww! Aku igt sume psr mlm di bwh majlis bandaran sajer. Rupa2nyer tak. Ader jgk under peladang, fama & bla bla…pastu psr mlm yg aku g tu, siap ader AJK..owh! sguh aku tak tahu sblum ini..siap ader uniform plak tu… Eh! aper aku melalut ni. Aku benornyer nk citer satu lagi kejakunan aku! Org lain tak jakun la kot…29tahun idup, 1st time aku jumpa apam balik ader inti pulut itam+kelapa+jagung…dan harus beli tuk menerai kannn….nyum nyum..

dh tggl separuh baru nk igt amik gambo


ini lah inti nyer...


along qimi seronot dpt menam spiderman....makin bersepah la umh aku!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...