aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Thursday, March 5, 2009

cuaca

Sekarang ni boleh di katakan setiap ari ujan jer. Klu tak ptg, pagi, klu tak pg mlm plak ujn....cuaca pun mendung ajer. Klu panas tu terik betul...tp tak lama.

So, berkurung kt dlm umh ajer la aku ank beranak. Next week en apai ader meting kt KL..eh, kt genting. Aku ank beranak tak jadi ikut sbbnyer aku mcm tak bersedia nk ikut. Tunggu hazreen besar ckit ker, lagipun klu ikut mcm penat ajer..2 ari je pun, penat tak ilang. So aku memutuskan menolak pelawaan en apai & stay kt umh mil kt kota tinggi je la..bkn aper, aku pikir2, sok lusa nk ke Bt pahat ader kenduri pastu ahad plak ke kulai. Selasa plak nk ke kl plak...lembikkk la aku ank2 dlm keta! So, next time sajork..Sbnrnyer rindu gak nk g melawat kwn2 x-opis kt s alam, mlwt jiran2 tetangga kt klang tp.....next time la. kan aku dh ckp next time............

adusss....tiba2 angin malas dtg lak bercerita. next time la jugak sambung...

ujan ni haaa....nk standby layan qimi tgk wonderpets plak..babai....

10 comments:

mama mya said...

memang sekarang musim ujan tapi yg tensen nye umah saya tue ujan ke, x ujan ke.. dalam umah tetap panas.. tapi memang syiok dok dalam selimut hujan2 nie :)

Mak Su said...

baju busuk ler. sidai kat dalam rumah jer. bau macam hampeh

:D

atie said...

cuaca tak menentu kan, suhu badan pun jadi tak stabil tau

amizah said...

salam ziarah kembali....thanks coz lawat blog akak..trg dok akt aner??

MaMa 3H said...

salam kenal...duk jb kat mana tu?
kat sini mmg ptg jer hujan kann

A.Y.U.N.I.E said...

lau turun kl, bagitau ler..

De' Sal said...
This comment has been removed by the author.
De' Sal said...

Nape tak ikut,masa anak kecik nilah boleh ikut kemana suami pegi,bila anak dah sekolah susah plak...

tapi musim hujan ni takut juga kan....

Nem0 o0h Nem0 said...

msim ujan skang ni tak elok gie genting..cam xsesuai..nest time je la..=p

SUZIE APAI said...

ayunie~insya Allah ayu, next time ler...

kak sal~btul tu k sal, tp kdg2 pnt badan asyik travel ajer..musim ni plak musim demam sajork!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...