aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Friday, March 20, 2009

pengaruh cd upin ipin versi raya

kejadian ini 2 weeks ago, berlaku area ku 11 pagi gitu..tp baru mlm ni rasa nk stori mori..


t-shirt oren yg aku pakaikan slps mandi pagi bersepah dh di bukaknyer..Oleh sbb dia tgk cd upin ipin versi raya, dia ckp kt aku yg tgh masak..."mama, mimi nk aye"..
mula2 aku tak paham apebenda, tiba2 dia g amik baju melayu dlm lemari baju dia...pastu jerit kt aku "mimi nak ayeeeee...."
aku yg sudah kehanginan satu badan...cuma mampu bilang "raya la nk raya pun..."
pastu dia mntk pulak duit ayee..! Sabor je lorrr..hah! gambo tu aku candid masa dia sebuk mausk duit RM1 dlm poket..

masa ni duk gigih sarung suar plak..aku tgh bebel waktu ni smbil pgg henpon amik gambo dia..aku xplain raya setahun skali..raya lmbt lagih....bla bla bla..

pastu sambung tgk cd tu....

saborrrrr........tp aper2 pun kerenah dia, aku tetap hepiiii...sbb bg aku dia dh BIJAK berfikirrrrrrrrr...walaupun aku berangin satu bodi....huh!!!

*** Qimi, sila tgk perangai kamu nih...

2 comments:

Mata Hati said...

betul betul betul betul..

my qaseh said...

Hehe..smalah ngn Qaseh tue Suzie..24 jm asik cd upin n ipin ajer..skt pala d bueknya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...