aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Monday, March 16, 2009

Benda Y ialahhhh.....

Adui..dh lamer tak belek2 blog sendiri..agaknyer soklan teka teki aku pun dh basi..

Sempena ketiadaan keje nk buat ptg ni, aku bgla jwpn tuk benda Y..benorrrnyerrr,benda y ialahhhhh.........benda yg kt bawh ni..heehheheee..




Korang nmpk tak? Timbul kepala dr kain pelikat tuh.. Dan jawapannyer adalah Si Qimi..my 1st Hero tuh. Ahakss, masa ni ondeway balik dr Tebrau ke JB. Dlm perjlnn tu hujan lebat & sejuk yg amat..Ekceli,kitorg tak sedar pun dia tertido kt blkg, toleh2 ajer, dh berdengkur, siap tdo tertonggeng lagih. Sejukk kesahnyerr...dh la pakai jeans pendek ajer, smpi tegak2 bulu roma kaki dia..hahahaaaa, Dh tak der alternatif lain, nasiblaaa...yg ader cuma selai kain plekat kt blkg, so buat selimut dia...hahahhaaaaaa....gitu la kesah nyer... jwpn tuk benda X nti ini malam aku khabarkannn......

sekiannnnn

mcm sengallll la plak..benda X yg aku tanyer, benda Y pulak yg aku jwb..huh! hantam sajer laa....

3 comments:

De' Sal said...

hai...apa kebenda benda y tu ya....tak terjawab plak.

YanDarwisy said...

Berguna jugak kain pelikat tu...ni yg nak kene nanyik lagu kain pelikat cap gajah duduk ni. teringat kain pelikat arwah abah yan. siap ader cap gajah duduk lagik. huak'alahhhh

SUZIE APAI said...

kak sal~dh ader jwpn kakkk...hehehhe

yan~a ah..kain plekat tuh bagus kan kualiti nyer.. sbb tu glameres..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...