aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Sunday, March 22, 2009

pikcing Part 1

Ronggeng ari ahad adalh HARUSSS bagi aku & famili..sebetulnyer en apai ader meting kul 230 kt masai (ahad pun jlnkan tugas...huh!).Oleh sbb dh tau wifenyer yg sorg ini alergik berkurung kt umh, lalu di ajak ke rumah adiknyer kt permas jaya...tanpa menolak & kbtulan uda&famili sudah m'buat plan ronggeng yg baekkk punyer, maka HARUSSS terjahhhh ke rumah nyer itewwww. Waima tak tau cuaca aper cerita lagikan..(fuhh..ptg smlm kilat siott!).Lps anto aku ank beranak ke umh uda, en apai berdesup ke masai tuk meting.

HARUSS tepek muka tuan blog dulu..dlm keta uda ondeway ke tmpt ronggeng..!!

setibanyer di tempat kejadian, uda m'bentangkan tikar zam zam ala kazammmm.... hiks, bapok besor tikar, 3 lipatan tuuuu...

imah(wife si uda) menyiapkan brg2@menyusun brg2 tuk nmpk lebih selesa & senang nk lepaksss....Qimi & amar tukang sebuk!Aku harusss mengelek 'beg tanagn mahallll'..(aku dokong hazreen lerrr smbil candid gambo)

Qimi memantau suasana....si Amar tah buat haper...

ms ni sesi pusing kawasan tasik...besar siot..jauh tuuuu...merah padam muka memasing. Nasib aku tak ikuttt hiksss....klu tak lenguh kendong ank lagi..mau terpeleot kaki hakuu...sbgai tanda knangan,lutut amar bergaris & luka. kesiannn....
Amar ni satu2nyer cousin qimi sblh en apai..yg lain tak der tanda2 lagih nk kuar, tgu kenduri bln 4 berlangsung dulu..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...