aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Monday, November 1, 2010

rindu sudaaaa



huhuhuu....di tinggalkan sementara mmg la tak mengebestkan jiwa & raga aku. Stiap kali en apai nk o/station..stiap kali tu la aku rasa tak best! Ader ke saper2 seronok bila laki kena gi o/s?? Aku dlm suka & seronok (sbb mesti dpt buah tgn..hehe) ada duka jugak..eceh...tp kena lalui jugak. Dah komitmen keja dan kena la paham tanggungjwb memasing. Cari rezeki membanting tulang 4 kerat.........redha je la..

kali ni plak en apai ke Bangkok-chiangmai-saraburi selama 5 hari,bersama exco pertanian negeri & rakan2 sejawatan..lamer benor! (tp takkan nk g sana 1/2ari..gilo aperkan...) Lantaran kejadian ini, terpaksa la adik ipar aku(yg baik hati..bodek ckit laa tuk cik Farhana..ahakss) jadik peneman kpda kakak iparnyer yg penakut tahap dewa ni!

Sgt mencabar nk handle ank2 yg demam+selsema+batuk (pakej tuk 2 beradik)...tambah ngna aku lagik yg baru nk baik demam..huhuhuhuuu...sabor je la... semoga aku dpt tempuh situasi ini dgn jaya nyer...dushhh!! Mcm tak perenah kena tggl kekdahnyer...ahaksssss....mengong!


gambo panasss...berasappp..sbb baru snap ptg smlm!


Aduiii......lambatnyer nk tgu 5hb ni...rasa cam pelik bila laki tk der kt umah!

2 comments:

Ciklinn said...

kamu mmg tabah n aku respek pada sapa2 yg somi selalu outstation ni... aku kena tinggal sehari pun dah nangis dah sbb rasa tak terhandle jg 3 hero ni sorang2 huhuhu

SUZIE APAI said...

uhuk...camno lin oi... nasib..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...