aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Saturday, November 27, 2010

hotel free


oliday yg sgt dekat dgn umh...satu beg sudah cukup tuk 4 beranak...

uhuk..dh agak lamer dpt voucher ni tp bru mgu lps terhegeh-hegeh angkt beg g Hotel Selesa. Tak jauh pun, sekangkang cicak(cicak ader kangkang kerrrr??) dr umh aku je. Alang2 free tak yh bayor..pergi je la kannn, rezeki cabutan bertuah...

bila dh susun schedule sgla bagai (maklumla kebizian akhir tahun..), maka date 21-22hb November mjadi pilihan tuk kami sekeluarga menginap di Hotel Selesa JB. Pakej 2D1N..dlm badan yg tak berapa nk okey tu, larat jgk bwk ank2 jln..ala2 bercuti jgk la...hikss..pergi rehat2 minda & badan jer..

Terima kasih kepada Pihak Kebiru yg mengadakan hadiah cabutan bertuah versi pengiapan free ni. Aku sokaaa..sbb aku yg dpt!!! ahakss..dan terima kasih jgk pd staff Hotel Selesa Jb yg sgt baik hati..siap bg Deluxe Room tuk aku sekuarga...toche toche..

bilik kami....tingkat 21.......

Gerak dr umh tghari, check in,masuk bilik tdo, ptg kuar ronda2 smpi mlm, pastu balik hotel..ank2 sebuk nk main pool, tp aku mls nk melayan...jdiknyer depa main air dlm bathtub(btul ke spell ni) jer...ahakss..kijam siot!


gelagat haqimi & hazreen tgh bersantai minum2......tak sampi 10 minit, pastu gaduh...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...