aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Wednesday, November 3, 2010

behave sgt

ari ni smpi jumaat sek di cutikan..maka aku duk umh jer. Bini mithali cenggini la..huk hukkk..(sadis sebenornye, tak leh blk tganu..)

Ari ni kluar g bank ngan ambik along balik sekolah je. Nk g maner2 mmg tak dernyer klu en apai yilek! Kurang berannnnnn!

sblum jemput along qimi blk dr sek, aku sggh ke bank jap..hero kecik coet ni, behave btul. Mcm tak percaya klu tak, bank akan jdik playground!


duduk je sebelah aku..tak der nk lari2 nk panjat segala bagai..BEHAVE 100%..kombang lubang idung maknyer ni, bila ada akak sorg tu tegur, "baiknyer..diam jer..."


tapi, mulutnyer bising bila dia nmpk gambo 'pak belang' kt slip no..
" maaaa....iauwwww.."... harimau jadik kucing...hehehee

6 comments:

Fieza79 said...

hehee kelaka...anak2 mcm itu la...

zura@iwan said...

awat x blk ganu? hikss...

behave la dier...sng maknya...

LyNn HaMzAh said...

hehehehe...bagus la kalau mcm tu...nanti akak leh la tambah baby plak...

Mata Hati said...

alala.....cutenya budak kecik ni

SUZIE APAI said...

fieza~mood tgh baik..

zura~asben i outstation, huhuhuuu..klu tak mmg dh blk tganu..

lynn~hikss..lum pikior lagi lynn..bg laluan kt lynn dulu lerrr

mata hati~tgk maknyer la..very de cute beb! ahaksssss

ainnoraini said...

salam ziarah...
selamat bercuti...kite kerja lagi ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...