aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Saturday, November 27, 2010

meragam

ragam ank2 mmg tak bleh nk tahan klu dh samapi waktunyer...nk ajer aku seligi haqimi kt Jusco ari tu. Tapi masih mampu kontrol jiwa la kan....sementara tgu en apai solat magrib kt surau, aku pusing2 dlm JJ ngan ank2...dan terpikir plak, nk ambik gambor ukuran pasport haqimi yg perlu di sertakan sewaktu daftar prasekolah nanti. Alang2 dh der kt JJ, kitorg sepakat nk ambik gambo dia kt sini ajer...tak yh la nk g kdi gambo lagik..

dia kena duduk kt depan tirai biru tu...ms ni sporting lagik...ikut arahn jer

Bila dh jumpa photoshop, setle byrn & tgu gambo (kena tgu 15min), bleh plak dia merengek nk camera. Dia igt camera menan ke haper...siap tunjuk yg rege RM5 6 rat tuuu...geram btul aku!! igt makpak dia ni cop duit ke..tensi btul aku!!

muka yg sedikit tegang...mintak kamera...


merengek tak abis2...geram btul aku!....tp aku sempat snap muka dia...hahhahaaaaa...lagi la dia bengang



aduyai...sabor sajork!!

2 comments:

atie said...

Wah, hakimi dah nak sekolah dah yer suzie. Big boy now....Congrat

SUZIE APAI said...

k tie~makin besar makin byk songehnya kak...sabor je la...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...