aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Friday, November 5, 2010

bawang

baru blk dr klnk..aduyai! tak abis2 buat lwtn ke klnk..smlm bwk ank2. Ari ni mak anak plak. Aku ler tu..misi mcari ubat 'angin'...klu umur aku 1-12bulan, tobak dh sapu myk telon kt perut! Tapi dh masuk umur 30 gilos la nk ltk myk telon lagi. Baper botol nk sapu wei...

hangat btul hati ari ni, sggh bank tak dpt..sbbnyer 'kaum kerabat' penuh berkumpul dlm bank! time depa dpt gaji la ni..sedikit kelam suasana, so aku terus balik..

nk singgah kedai, parking plak kena rembat ngan motosikal...adui..sabor je la..tp btulla, parking tuk motosikal tak der area MBB tmn daya..aku rasa pihak berwajib kena pikir sesuatu tuk mengelakkan amarah masyarakat sekeliling!

last skali sggah kedai mamak kt area taman umh aku, beli bawang!

***tajuk tak der kena mengena ngan n3 ari ni. Aku bebel dulu baru pikir tajuk..ahaksss. Ambik wording last jer..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...