aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Tuesday, November 2, 2010

urut





Bila ank2 demam, kesian btul nengok…tak nk makan,tak nk susu..baik kita yg demam.Tapi tak larat plak nk jaga ank2…

Dh mkn ubat tp ada lagi saki baki demam nyer..lastly, bwk pergi urut…dan mcm biasa la, khidmat berurut ank beranak ialah dgn mil aku sendiri…
Budak sememangnyer lasak, lompat sana,lompat sini..tergeliat sana,tergeliat sini..kita tak tahu..jadik kena urut badannyer skali skala..aku masih tdk menafikan urutan tu sgt penting. Tapi jgn la selalu kan… agak2 rasa badan tak selesa, ader angin kus kus dlm badan, elok la pergi urut supaya perjalanan darah lancar. Tapi biarla urut dgn org yg berkemahiran!

Layan gambo sesi mengurut ank2 aku…yg si adik, tahan di urut…yg si abg, siap nangis segala bagai…tak tahan sakit! Ikut perangai saper la tu…

2 comments:

Fieza79 said...

wahh mesti sedap bdk2 tu kena urut...sll urut2 ni time baby je..dh besor pon harus jgk kan..sb bdk2 ni biasa nya lasak...biar betol kan urat2 tu sket kan...

Nem0 o0h Nem0 said...

berurut mmg best kan..tp sy tk suka sbb sakit2 bdn pastu..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...