aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Monday, August 16, 2010

sabor sajork!

huhuhuuu...cerita psl berbuka puasa kt umh..mmg mcabar minda & jiwa sekiranyer kita masih mpunyai ank2 kecil,yg tgh nk mbesar.

mcm aku sendiri, bila ada ank2 ni mmg kesabaran kena ada...tahap maksimum wokeyyyyy..

Dah 6 hari kita mjalani ibadah puasa. Alhamdulillah berjln lancar..syukur atas kekuatan & rahmat kurniaan Illahi kpda kita semua.

Hari ke 3 berbuka, kesabaran di uji oleh si Hazreen...baru suapan ke dua, dia muntah sbb terlekat mee......sabor jer laaaaaa labuuu.....nasib jugak tak terkena juadah! Klu tak, tak tahu la nk cakap aper.Maka, tertangguh la sekejap sesi berbuka puasa..dan bertukar kepada sesi basuh membasuh plak...haru btul si hazreen ni.

Hari ke 5 plak, tgh syok2 berbuka, si Hazreen plak pecahkan cawan...nk marah tak bley sbb aku jgk yg kasik...huhuhuuuuu....redha ajer la...nasib jugk Giacomo nyer glass bukan jenis berderai!
Klu idak, basuh dapur la aku maghrib2...

mmg kena sabar kan?????!!!!

3 comments:

~~ciklinn~~ said...

mmg bykk cobaaannnnnnnn bulan2 posa nie... saboo yer

Mak Su said...

ujian di bulan posa :)

Dwan said...

takpe...sabar separuh daripada iman...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...