aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Sunday, August 8, 2010

beraya kt domino



hahhaaaaaa...........ala2 beraya kt domino okey. Tgk la baju kami2 tu..en apai siap berbaju melayu, ank2 siap berbaju melayu...dan aku plak berpakaian muslimah. mcm baru lps beraya okey...hiksss

oleh kerana berlaku salah faham dr segi masa, atra org yg tukang jemput dgn org yg dijemput maka aku sekeluarga mengambil keputusan utk makan di luar ajer. Tak jadi kenduri okey....Tak perlu la aku stori mori kt sini kannnn.......hiksss! buat malu sajork...

ondeway nk ke kota, kami sggah domino. Dah lama benor tak mkn kt domino. Jenuh jgk pusing2 nk igt kt mane pnh nmpk domino..akhir sekali jumpa jugak area Austin!




langsung tak der org okey...soooo, mmg rasa "domino aku yg punyaaaaaaa........"hehehe.. hazreen seronot habis dpt main tanper gangguan..

dah kenyang, terus gerak ke umh mil...tdo kt sanaaaa...

5 comments:

nasazfrog... said...

bertambah ayu sekarang ni,, suzi raya nanti dtg umah heh.. email kat aku no hp ko.. nasazfrog_wani@yahoo.com

aku tak penah lagi makan kat dominos tu,, hehehe

Mata Hati said...

macam nak pergi beraya jer anak beranak ni..

LyNn HaMzAh said...

hehehehe...
mcm mana la boleh tersalah info nie...
tp x per...
dapat gak makan dominos kan...

SUZIE APAI said...

nasaz~okey2...nti aku kasik..segan la nk jumpo ko..hiksss

mata hati~tau tak per

lynn~en perul la punyer psl..sian ank bini..haahaaaaaa....

Dwan said...

sikit...
tak penah pegi ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...