aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Thursday, August 12, 2010

no 1 lip lap

okey...n3 ni pendek je..sajer2 nk dedahkan sambutan bulan kemerdekaan kt sekolah aku. Ahakksss..mcm nk dedahkan aper jer...

okey, standard bermastautin kt Malaysia, kita sambut bulan kemerdekaan pd bulan Ogos...negara lain aku tak tahu laa plak...hikss..Maka berlangsung dgn itu, kami satu sekolah telah mbuat sambutan pd hari isnin baru2 ni. Ucapan dr KB sejarah, majlis pelancaran bersama paluan kompang, dan pembahagian cenderamata setiap kelas juga tuk guru2..bab paling best! nyanyi lagu ramai2...ntah tajuk nyer aku lupa tp yg kt tv tu la...di maklumkan sesi pagi ada acara memotong kek 1 malaysia...apsal petang tak buat jugak???????? Tanda soal di situuuu...

Dan part paling best jugak...cenderamata tuk para guru...dpt tag no 1 lip lap lip lap gitu...aku suker. Jakun pun ye gak..dr jauh dh nmpk lip lap! Tahniah kpda pencipta benda tu, sbb kretif..agaknyer, ideanya dpt drpda mainan ank2 kot...hiks...mcm ultromen ank aku jer...hiksss

okey..ni sblum di on kan power....


hahhh....setelah di on kan power....mcm power ranger wa cakap luuuu


okey...sebulan bersama no 1 lip lap lip lap
owh...apsal dagu aku 2 lapissss????????)


semoga Malaysia berada di bawah lindungan Illahi...

2 comments:

YanDarwisy said...

Kiter pun ader. Tapi company provide. kene pakai time keje. Tapi awak punya lg canggih...!

Dwan said...

nak satu bole....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...