aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Thursday, August 12, 2010

green mood!

pagi2 tadi, lps en apai g opis...aku gigih mengambil kelengkapan menanam...green mood sudah datang okey....!

pokok2 kecik ni hasil ehsan mil(mother in law) kt kota tinggi...dah lama aku aim pokok ni. Kt umh mil mmg byk pokok2. Dan dh lama jgk menantu tak tahu segan silu ni nk ambik, tp lum ader masa nk ambik! Dan mil aku pun mmg simpan dan tlg jaga pokok2 ni. Akhirnyer, dah beli pasu ngan tanah, maka projek tanam menanam pun berjln lancar...hikss..

pokok dr dlm polibag yg akan di transfer ke pasu2...

kerja2 menyumbat tanah ke dlmnyer...

tekan tanah supaya pokok yg di tanam teguh berdiri...hikss...

hasilnyer.....

haa....ni plak pokok ulam raja yg di tnm dlm pasu....subur banget....


i likeeeeee......green mood!

p/s : Haqimi sudah cekap mengambil gambo! Tahniah dr mama.......

5 comments:

LyNn HaMzAh said...

ambboii...banyaknyer pokok kat rumah...lynn nie baru nak berjinak-jinak...hahahaha...

SUZIE APAI said...

lynn~biasa la...hobi kedua slps menulis blog...heheh

watie said...

saya suka makan ulam raja.. baik2 tanam menanam pakai kain batik hahaha (okey gurau jek di pagi jumaat)

Mak Su said...

ada satu ketika tu, sy suka sgt tnm bunga, sekarang ni, tnm rumput

atty's said...

rajin nya menanam..

Selamat menyambut ramadhan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...