aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Sunday, August 8, 2010

hari ko-ku haqimi


hiks...sedey sbb tak dpt join hari koku haqimi. mane tak nyer, sabtu tu kan sekolah aku ganti tuk deepavali. Dia masuk pertandingan mewarna & menampal.. tema satu malaysia. Utk bdk2 umur 6 tahun masuk nasyid, nyanyi dan pertandingan berasaskan vocal..hiks..yg geng2 haqimi tak bley la, masih ader yg pelat, takut2 dan lum paham sgt..baru 5 tahunkan. Kan kt atas stage, org suh nasyid...ade plak yg main kejor2. Parahhhhhh..

Sian dan bangga kt en apai sbb gigih mjadi mr mama tuk sabtu tu. I lap u la papa.. Dengan suasana org yg ramai dlm dewan, dgn hazreen yg tdo kt bahu lagi, dgn nk handle haqimi lagi..mmg tugas mcabar tuk sorg lelaki. Conrates tuk papa...aku cuma dpt info melalui sms & mms yg di hntr oleh en apai aje..sebenarnyer nk aje aku ambik cuti tp @#%@#%^&#(biar aku je yg tau)...lgpun komitmen terhdp murid2begitu menebal di hati..cewaaaaahhhhhh!!! poyo lebihhhhh

tgk la suasana...mak2 plak yg sibuk nk kaler...sedikt tak adil okey...cukup tak puashati sbb aku tak der di tempat kejadian...hikssss

haqimi yg kaler ikut kreativiti dia sendiri...tak de org guide lgsung...

mula2 duduk, dia mcm blur2 gitu..hikss..sian haqimi...

selama 3 jam en apai kt dewan Majidee, aku dpt 3 mms dan 7 sms serta 2 kali col. rasa ralat btul aku tak der ms hari ko-ku tu..sian haqimi. Mak2 pljr lain ramai yg hadir..siap duk sblh ank,tolong kaler dan tampal..sudahnyer haqimi la yg paling last anto...sbb tak der org guide dia..hehheheee....tp tak pe la, yg ptg dia belajar berdikari. En apai tak bleh la nk guide haqimi sbb ms tu hazreen tdo, tambah plak, space agak rapat2. Klu dia duk sebelah haqimi, tentu2 nya berlaga vontot dgn mak2 budak lain...oh! noooo......18sx okeyyy....hikssss..

kesimpulannyer : aku tak suke sekolah ari sabtu ari tu...ralat btul....

tp yg bestnyer, sampai2 ajer kt umh kul 7ptg lps balik dr sekolah, ank2 sumernyer dh siap mandi...hiks...thanks papa......

mlmnye plak kitorg gerak ke majlis d larkin..tapi malangnyer bertukar ke domino plakkk...hikss....miscommunicate...waduhhh! nti la sambung psl ni...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...