aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Thursday, April 30, 2009

letih lagi..

minggu ni n3 aku mesti psl letih jer...letihhh la korang baca! hahhahha....owh, saat ini aku dh sedikit bertenaga sbb baru isik perut dgn nasi..nyum nyum nyum! Pagi tadi, badan lesu tak terkata. Mlm tadi smpi umh kul 12 tepat..campak2 barang, setlekan ank2, aku terus kebabom tido. Gerak dari klang kul 710mlm..smpt la jumpa jejiran lama.Cuma sedikit terkilan tak sempat jumpa x-opis kt PKNS. Takut nk redah, sbb mesti jem. Sbbnyer kitorg gerak dr rawang pun dh kul 4lebih. Seronot jumpakan Qimi dan kawan2 dia kt klang..ngobrol2 jap, lepak dlm 1 jam, terus bertolak ke JB. pagi tadi aku bangun paling awal yakni kul 8 lebih..yg lain maish terbongkang! Dh lama jugak tak travel jauh2. my 2 Heroes sgt bagus sbb tak memberi sebarang mslh. Cuma hazreen nk bebas dlm keta, sbb kt umh dh biasa golek2 kiri kanan smbil buat gaya bebas sbum dia nk tdo. Bila dlm keta, resah la jugak tp undercontrol. Masa ondeway pegi ari tu, jln very de clear..gerak kul 7 smpi rawang 11 lebih..benti skali je..Cuma masa gerak balik mlm td benti lama kt R&R ayer keroh. Mkn+kencing+solat skali..dr YongPeng aku pulak drive smpi hentian Kulai. Kasik en apai rest pulak.. kesian, aku tau dia sungguh penat tp tak pernah nk mengeluh! Tak der perasaan ke haper laki aku ni....luv u papa! Uhuk..terkeluar tajuk sudah..

aduhai...ni pun aku lom packing brg2 nk bwk balik t'ganu esok!...Camne nk pack, brg mlm tadi pun masih dlm beg daaaa....best nyer klu ader bibit. Bleh setlekan..hiks..berangan sudahhh...Tak tahu lagi nk gerak kul baper esok. En apai nk try gerak subuh2 hari..biasanyer kitorg gerak lps balik keje dlm kul 6-7 gitu...tp kali ni mcm gerak awal pagi kot! selesa ckit..

**Ulasan : tol dari Hway JB(ujung hway selatan) ke rawang adalah RM 50.10.
**Ulasan : tol dari Bukit Raja ke JB (ujung hway selatan) adalah RM 45.50.
(UNTUK2 KWN YG BERADA KT KL & SHAH ALAM YG MENABUR JANJI NK KE JHR TU, TOL TUK KE UMH AKU ADALAH TAK SMPI SERATUSSS OKEY...)

IKLAN*** aku sukerr sgt sbb X-jiran2 ckp badan aku masih maintain slim (kemetot tak di kira okey..)lps bersalin..owh...vanggaaaaa di situuusssss!! Hiks..malu ah. Pompuan, suke di puji..iyokan!!!?

FRUST LA, TAK SNAP GAMBO SINI SANA...RUGIS TAU. TAK DER BUKTI HAZREEN DH G KL...ntah aper2!hiksss.....

3 comments:

ija said...

weh aku tunggu ko online YM tapi takdok pom..k la ni yg wajib ingat..menteri kabinet yg baru, falsafah pendidikan kebangsaan(wajib)cari dlm web KPM, carta organisasi KPM(yg plg penting pengarah pelajaran malaysia),carta organisasi JPN johor dan PPD daerah ko, dan isu semasa such as selsema babi(contohnya), dan kenapa ko berminat nak jadi guru..

A.Y.U.N.I.E said...

akak, nak jadik cikgu ke?

mama mya said...

owh jauh perjalanan hihihi.. apasal x ajak kita sama leh laa comolot sekali hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...