aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Thursday, April 9, 2009

tersepi seketika...ahakss

hiks...aku agak kebizian + kesuraman + keletihan...byk yg nk di kongsi tp masa 24 jam tu tak cukup!

intenet pun tak sempat layan, apatah lagi nk on pc. Dah berhabuk pc kt umah ni ha.

keje yg agak okey,byk benda yg nk kena xplore...di selangi ngan sikap2 sesetengah insan yg kurang enak utk di storikan..fuuhhhh, cukup meng'dok rok kan'..

tgk la ujung minggu ni, klu aku ader kelapangan, akan aku titipkan sesuatu utk menyegarkan kembali blog ini. Aduii...aper citer la kwn2 blog yg lain. Rasa frust sbb tak sempat & tak der masa nk jelajah korang..

aper2 pun i lap u olssss. Kpda blogers2 yg mengenali diri ini, HAVE A NICE DAY..

nti la sambung...aku sudah ngantuk weiii...

4 comments:

~~ciklinn~~ said...

okesss ku tunggu entry baru mu

De' Sal said...

lamanya menyepi..windulah...akak faham dengan situasi mu dik.

Qasehku said...

Selamat brhujung minggu..

anatahir48 said...

Salam ziarah ujung minggu...jengah2 tk nampak chatbox, tu yg ceroboh kat sini..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...