aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Tuesday, April 14, 2009

kisah ari ni

set jam henpon kul 6am..tp aku bgun kul 630am..bila dgr bunyi lagu 'strawbery cuppycake'(lagu ni aku set tuk jam kt enpon..)aku bior je dulu...mmg susah nk mula2bangun. Bila dah start turun katil, berjln..nmpk dapur okeyla..tp nk mula bangunkan badan tu mak aiiiii....malasssssssss yg amat! Kdg2 tu aku ckp kt diri sendiri "bagunla Suzie oi, ko dh jadik mak org ni ha...sedor2 la..". hehehee... aku yakin ramai lagih yg liat nk bangun mcm aku. tapi bila komitmen tu ader, nk tak nk HARUSSS la bangun..

mcm biasa, start 1st day aku keje smpi skrg aku amish lagi menyedikan bubur nasi tuk hazreen, pastu siapkan tuk sarapan yg simple2. Biasanyer Qimi mandi siap2 kt umah. Klu aku tak semapt nk mandikan, en apai yg setle kan Qimi. Aku setle aprt2 dapur..Ari ni plak nasi lebih mlm tadi aku buat ns goreng. kul 810am gerak umh k zana, anto Haqimi & Hazreen..Nasib en apai sanggup ubah time opis dr kul 830-530. tak der la awal sgt kuar umh. Dia drop by aku kt opis yg sememangnyer laluan yg sama tuk dia ke opis, kira okey2 la.

Kt opis ari ni, keje tak byk sgt! Cuma aku setle kan file2 imigration & KDN jer.. kt opis ni byk bend baru gak yg di pelajari..bukan HR yg biasa2 aku buat tu..Tp opis ni HR nk kena handle foreign workers.Urusan Passport, permit dan mcm2 lagi ler....

ahhhrgggg....jem kreng pulak kepala aku ni. Ntah aper nk citer tadi, aku lupa..

babai je la..heheheheh


gambor tiada kaitan langsung...aku suka2 hati letak....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...