aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Saturday, February 5, 2011

yooo....i'm back!

pekabor blake sreme? hukoloh! lame benor dok blebe sining.. bahagiang malasang tekpun. Kalu dang blogging kang dok leh stop. Nok start bukang maing liak lagi..wak alik lappy kapung duk sekung dalang kete je.

Hambikkkk.....kluor doh bahase ibunda aku! duk berangang macang ade kt tranung lagih ni..mitok maah la kalu dok pahang..balik tranung ari tu beh dok soh royak la. Bijok gok laki ambe ambik cuti lame2...puahati sungguh..Ujang bedghohong pung bereh gok...jupe sedare mare, tok tokki blake sereme. Jutaang terima kasih kpda kawang2 blogger dang pelawat2 kt blog ni wlupun aku malah nok apdet. Terharu dengang komeng2 hok kawang2 tinggalkang...

okey la, bereti sining dulu la deh...aku tgglkan dgn sedikit gambo ms g jalan ke Tasik Kenyir ari tu..

kalau dh jumpa signboard ni, gerenti tak sesat dah...Tasik Kenyir terletak area hulu terengganu dan merupakan empangan yg besar di negeri terengganu..


pemancing tegar, di mana ada air, di situ lerrrr ader mereka...


mak bersama cucu2 nya....


masa ni mula2 sampai, ujan renyai2....


view dr atas bukit....kawasannya sgt luas...aku malas nk snap segala bagai...mane yg sempat je..

12 comments:

Acik Erna said...

suzie..cantiknya view dari atas bukit tu..

Tinta Emas said...

Tasik kenyir tak pernah sampai tapi ada sekali nak balik kelantan tersesat sampai ke empangan kenyir.....memang tinggi dan besar sekali...

suzieapai said...

k erna~a ah mmg cantik...byk lagi pic, tp malas nk uplod kak..hiksss...

suzieapai said...

k yam~klu asben sy, bila dh tersesat tu, suka la dia nk tersinggah2..hehehe

Faina Arisya said...

amboi.. cuti lamanya.. mung ghanu kat ner?? opss.. cuti lama2 ni.. ada assignment sket.. free2 nanti wat tau.. detail.. feel free visit my blog k..

Mak Su said...

yea bestnyer! camping di tepi tasik! :)

[leily.laily] said...

welkam back!!!
hahahah, mmg antu ngail..
joran mesti tak tinggal nk blk kg kan.. :P

mie said...

wow!!
seronoknya buat aktiviti macam ni..
eehehee

suzieapai said...

farina~aku ni paka bley, dungun bleh, tganu pun bley...dh mmg ank jati tganu...owh..ade tugasan heh..nti aku terjah sanaaaa

suzieapai said...

mak su~ kami mmg suka layan xtvt outdoor cenggini...mmg dr zaman blajo dulu laiiii

suzieapai said...

leily~standard barang wajb dlm bonet...hehehe

suzieapai said...

mie~teringin nok naik kapal besor mcm hok mie naik ituuuuu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...