aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Sunday, February 13, 2011

i will survive.....

yooooo....slmt ari ahad korang belake seme...ape 'programer' korang ari ni? Jalan2?? tgk wayang?? duk umh sajork??? ape2 la janji korang buhagiaaaaaaaaaa.....

uhuk...bila en apai yilek, leh plak aku survive sengsorang! sebelum ni tiap kali dia outstation, mmg sentiasa ada insan yg dtg teman aku kt umh,adik ipar aku la biasa jd mangsa...terutama time malam..dah memang dasar penakut!! aku mencik iklan tv3 yg citer seram..tak kirala niyang rapik ke, susuk ke, ape ke...Pokoknya, aku mmg penakut...tp bila dh masuk umur 3o ke atas ni, otomatik naluri takut tu hilang! Hikss...ada peningkatan... awwww...

mlm tadi, cukup sempurna, leh tdo mcm biasa...wlupun ank kt bilik sebelah, aku sorg kt bilik sendri..sblm ni, mmg port aku tengah2 atra ank2...hikss

mungkin kepala otak aku ni dh di set,KENA trening tuk bulan 3...huhuhuuu...uwaaaa....hidup berjauhan suami isteri, jumpa 2 kali seminggu adalah sesuatu yg tak best okey..tak pnh terpikir pun!!! Tp, setiap perkara tu perlukan pengorbanan....yooooo......

Eh, ari ni ape mau bikin??? mcm nk kena kuar je ni......g ambik selipar hqimi kt opis en apai..

4 comments:

IMANSHAH said...

kami ada majlis kat hotel..hehe

SUZIE APAI said...

cikguimanshah~owhhhhh.....sakan boh...

rizwan's sweetheart said...

fda pon tak berani tinggal sorang

SUZIE APAI said...

fida~huhuhuu...skrg i dah verani youuuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...