aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Tuesday, February 8, 2011

tak sangka semudah itewwww....

bila nk buat sesuatu perubahan kt life ank2, makpak la yg excited melebih! Tak kira la ape jenis perubahan...yg penting perkara baru........yiihaaa...

ekceli dh masuk mlm ke 3 aku trening kan haqimi tdo bilik lain...3 mlm lepas, aku explen kt dia..."along dh besar, kena tdo bilik sendiri,nti tilam along papa angkat letak kt bilik along...bla bla...".....dan tak di sangka2 dia cukup faham....tak der plak bangun pindah tmpat tdo...sgt heran aku! Masa mula2, aku ngan en apai jenguk2 gak kt bilik dia...lena je tdo. Aku plak duk tunggu2 bila dia nk carik aku...hikss.......tilam plak di bentang dr hujung sining ke hujung sinung!!! posisi tdo nye adalah macam2..begitu lasak & berpusing 360darjah. Katil bior kosong dulu, nti besar baru trening tdo katil plak.....

dan yg paling klako, si adiknya yg blum masuk 3 tahun ni pun, tdo sama2 ngan abgnya...pun sama, tak dtg carik aku...lena je tdo...

lalalalaaaa.....tak sangka ianya begitu mudah.....bab bangun g bilik air mlm2 pun, dia uruskan sendiri..syukurla...

10 comments:

Muhammad Azwan said...

tu kire ok...
kalo aysha tido lagi sume dia sepak terajang...huru-hara dia tido....
kang ngigau tak tentu pasal....kejap jerit,kejap membebel....macam2....kang lom lagi dia tido naik turun katil...huh.....sabo je la...

IMANSHAH said...

ehem2..haha

baguslah sebaiknya begitu

ana-kirana said...

rasa cam pengantin baru balik tak hikhikhikhik :P

Kakzakie said...

Salam kenal suzie,

Syukur dia boleh tidur berdua. Mama-papa yg tak lena sebenarnya mula-mula berpisah bilik bukan anak. Betul tak....

SUZIE APAI said...

wan~hahhaaa....bab2 lasak ms tdo tu dh keturunan. Blum citer ko tdo ms kecik2 dulu..kah kah kah...

tp aysha lagi klako la, tido leh jerit2, bebel2....payahhh!!! hiksss

SUZIE APAI said...

cikgu imanshah~a ah...syukurla...ada jgk kes ank2 dh besor pun nk tdo ngan makpak lagi....tu dh kes dera makpak!

SUZIE APAI said...

ana~huargh huarg huargg.....tetiap mlm duk feeling pengantin baru wei...tp sunyi je & rasa mcm tak lngkap..!

SUZIE APAI said...

kak zakie~salam kenal gak...terima kasih sudi jenguk blog yg tak seberapa ni..

mmg btul kak...kita yg merisau lelebih

Muhammad Azwan said...

kak suzie: kalo nak cite wan tido mase kecik2 lu segan la...nak ikotkan 1 page pon tak ckup...ala..akak ckp org ...akak pon same je...hahahahaha

kia zakiah said...

ha... anak tu dah kasi peluang baik punya so pepandai la mama n papa gunakan peluang tu.
anak pun dah rindu kan suara, jeringan bb so mama n papa jgn buat2 x faham.
ngajo anak ketam berjalan, jangan sampai jln senget

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...