aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Sunday, February 27, 2011

tak dok tajuk..

alhamdulillah, misi ke KL berjalan lancar...petang jumaat gerak, petang sabtu terus balik jb..penat tolak tepi, yg penting agenda harus di teruskan..Dgn harapan, kegigihan ni akan membuahkan hasil!! Insya Allah semoga Tuhan permudahkan..

Maaf kawan2, tak sempat lagi nk BW korang semua...rindu nk jelajah blog korang satu persatu tapi..............ade tapinye...hikss. Thanks, CTE, Neytaz,wan,amir yg sudi jengah sini...

### tgh pikior barang apo nak packing tuk en apai haa....tiba2 tingat lagu ni "si baju hijau, sedang bertugas, di perbatasan, peluru tak bermata....harus waspadaa......." ....ahaksss....dah mcm askar kekdahnye laki aku bila kuar lirik peluru nih....huhhh!! nonsense............

2 comments:

ainnoraini said...

tak pe..anggap la sayang isteri ditinggal2 kan...

selamat malam...

MataHati @ MH said...

owh...dah nak pergi ekk en. apai.
semoga nanti dapat bersama kembali satu family kat sana....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...