aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Tuesday, August 4, 2009

hikss..mc beb

owh...skrg kul 317pm. Knaper aku melayan blog? Tak gi sekolah ke ari ni? hiksss...aku dapat mc la dollll.

Gini citernyer, dgn langkah yg bergaya nk mampus, berbaju kebaya ijau yg tidak seksi langsung, aku men'drive'kan waja laki aku ke skolah. Lepas anto ank2 umh pengasuh, terus la g skolahkan..2 jam berlalu kt sekolah biasa2 ajer. Masuk jer minit yg kelima slps 2 jam,perut aku dh mula memulas. Pekehal?? terasa pulasan dlm perut tu ngalahkan 'buah pulasan' sekilo wei...dlm kelas, tgh ajar geog, muka aku dh berkerut2 menahan sakit...owh..ntah aper2. Kejap duduk kejap bangun. Hampeh tul...tak der plak mkn luar, kt umah mlm tadi aku masak sajork. Masak lemak labu lagih tu...aku rasa penyebabnya mesti rambutan yg terover dos aku mkn mlm tadi..

apelagi, terus cari PK inform nk balik ler...berdesut aku sampai kt klnk. Sempat jgk m'buang 2X kt klnk tu...(ni pun nk citer ker? pedulik haper aku)..bla bla bla bla....(ckp ngn dok.), akhirnyer aku dpt le mc.... sbb tu aku dpt buat n3 yg merapu2 ni...

owh, smlm dan ari ni aku posa. Dan ari ni jugak aku gagahkan diri tuk teruskan posa. Sayang plak nk buka sbbnyer lagi 3-4jam...mlm nti la mkn ubat. Perut maish memulas tp undercontrol...kt umah senang nk alter klu bab cirit birit ni...kan?

dah la korang, aku nk buat preparation tuk nota geog ckit...

3 comments:

De' Sal said...

ciannya....sakit pewut erkk....senang jerk minum teh kelat manyak2 gerenti benti.

Nem0 o0h Nem0 said...

still sakit lagi perut??
cirt birit kalo ne mgg seksa kan,tak elh gwrak gie memane dah.. tak suka tull.. =p

SUZIE APAI said...

kak sal~a ah, itu salah satu petua kan?

Nemo~hiks....nasib malang lorrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...