aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Thursday, August 6, 2009

kerisauan yg sudah terjawab

lps abis sekolah, aku terus berdesut balik umh, dan en apai dh sedia menunggu kt umh. Then, trus g klinik. Aku suka servis kt Klinik Kathi area Taman Daya ni. Wlupun mahal tp berbaloi. Doktor yg akan bg penerangan detail cam ko nk buat research psl penyakit tu.

Dok : owh, smlm kamu sudah datangkan?
Aku : Ye doktor, smlm cirit birit punyer psl, kali ni ank plak..bla bla bla...
Dok : ok, suh dia baring, sy nk check anu dia...bla bla bla....owh, ini punye kes, tak bahaya...cuma kena sunat awal ckit. Tak pyh tgu sampai umur 10 atau 11 tahun. Bila2 masa bleh terjadi keadaan ini, bila suhu badan tinggi ckit, akan berlaku contradiction tuk proses buang air kencing...sy kasik ubat utk lawas, nti okey la...kasik minum air masak byk...nti sy bg botol, amik air kencing dia, sy mau check kotor ke tak.... bla bla bla....
selebihnya ena pai yg byk berdiskusi ngan dok.. aku angguk2 sajer...tp dpt jugak la info baru..

so, skrg kasik ubat tu aje...mcm dh okey ckit...suhu bdn qimi panas ckit sbb kena serangan sakit mata...tp ari ni bila dh kena dgn penangan ubt dan izin tuhan, mata nye tak der la bengkak dan merah sgt..soooooooooooooooooooo,
-----------------------------------------------------------------------------------
esok kitorg akan bergerak ke pahang...tuk kenduri sepupu aku....dah lama tak buat trip jauh..2 ari kot kt sana..babai korang! selamat beristirehat di hujung minggu!

1 comment:

ANAKIRANA said...

sib baik tak de pape..

hihi takutnya nk bersunat..aku ni yg takut

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...