aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Sunday, August 16, 2009

Dinner bersama mantan pengetua


aduhai, serba salah...nk pergi tak nak? nak pergi tak nak?

akhirnyer aku join jugak...dinner ngan kakitgn sekolah dan guru2 dibuat sempena meraikan majlis perpisahan bersama mantan pengetua sekolah. Program start kul 8mlm kt JB Catering, dekat2 ngan kwsn istana tepi tasik...Yang serba salahnyer, bila tak sampai hati nk tggl ank2 ngan en apai..poyo jer! Kejap je pun, bukan lama....tp naluri seorg ibu dan isteri itu telah membuatkan aku rasa berbelah bahagi....camano ni!

Walhal mgu ni program sekolah agak pack. Bdan letih sguh....tp komitmen perlu di berikan. Utk org yg dh berfamily agak terbatas abapila program di buat pd mlm hari..tp dh katanyer Dinner, harus la mlm kan..gilo ker nk buek sianggggg....

Sebaik sajer selesai majlis aku & de geng terus berangkat pulang...kiranyer kumpulan yg pertama balik awal....hiksss..


mantan = bekas

1 comment:

atty's said...

kdg sebagai isteri tu ..serba salah kang nak ninggal kan laki ngn anak2 kalo nak attend dinner

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...