aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Wednesday, August 26, 2009

dah okey.. :)

owh...ari ni mood sudah okey..sajer2 nk display muka sendiri..gambo yg di ambil 2 mgu lepas masa ondeway g kenduri kawen sepupu kt Felda Purun, triang. Bapak la jauh benor nk sampai..trip yg agak menyeronokkan sbb dari johor,lalu negeri sembilan, masuk pahang. Tak guna highway, masuk Bahau, dan daerah2 yg seangkatan dgn nyer, aku pun dh lupa, tah jln aper..Balik plak, ikut KL dan menyinggah di Nilai..melayang RM 200 jugak..uhuk uhuk uhuk....



Baru perasan, aku asyik belasah tudung ni ajer...dah senget benget jadiknyer...


terpaksa pinjam spek mata en apai, sbb aku di serang sakit mata...huh! jangkit ngan Qimi...

SElamat berbuka posa.......

6 comments:

De' Sal said...

Lama tak jengah rindu pulak,amboi.....pegi nilai erk.....nape tak bagi tau akak,borong apa tu haa......busy body.

watie said...

salam ramadhan..

cian dia sakit mata.. semoga cepat sembuh..

re = di sebabkan suzie mengomen pasal telur goreng... ting!!! idea masak telur goreng sudah datang kikiki

selamat berpuasa :)

SUZIE APAI said...

de sal~ai kak...tak menjahit ke ari ni? caya la, jahit jahit jugak...blog blog jugak

mamamya~dh sehat dh dr sakit mata tu...msk telur best jugak

JMR said...

sakit2mata ptot kena kuarantin kt umah jer...heheh

YanDarwisy said...

Sakit mata ker? nampak mcm model cermin mata jer...rupanya ada benda yg nak disembunyi. Senyum bukan main meleret. selamat berpuasa!

SUZIE APAI said...

JMR~salam kenal...btul tu patut kuarantin ajer..tp jenis kaki jln...belasah ajer..nasib kena 3 ari jer, i ambik ubt terbaikkkk uuu...

yan~hahaha...masuk kedai berbumbung gelap pun aku mantain pki spek mata..mesti org naik menympah tgk nk bergaya tak kena tempat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...