aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Tuesday, May 12, 2009

my new 'adik ipar'

malas benor nk stori mori pjg lebor. Biarlah gambo yg m'ceritakan segalanyer..cewah! gilos sguh la, mcm aper2 jer..hehehhe...


Yg tudung oren ni bukan 'my new adik ipar' hokey..memang ler adik en apai..tp tak baru. Yg tudung purple senyum menawan ni pulak, semestinyer tuan blog..Aik, pesal idung aku nampak cam melebor semacam? Adakah pengembangan ini disebabkan aku terlebih senyum ataupun sememangnyer k**b**g???? Owhh...


ha, ini la 'my new adik ipar'..yang pompuan yg sengih tu la orgnyer..suker benor la tu dpt kawen, hehehhe...ops! pengantin lelaki klon cat ruffedge tu adik en apai (adik ipar aku yg tak baru)


keluarga kecik aku, en apai tak mausk sbb amik gambo kami..ini sblum gerak ke Lok Heng tuk mjlis akad nikah..


ini xtvt yg m'gamatkan bila sedara mara berkumpul reramai...budak2 halus ni la yg meriahkan suasana..


budak2 ni bukan tau aper...main je manjang! dah mmg famili sblh ni ramai anak lanang..wedoknye kurang bangat sehhh. Hrp2 pengantin dua org ni, dptla wedok plak..

Selamat Pengantin Baru buat Ogy+ayu, semoga bahagia selamanyer...Hiks, gunalah kuali yg kami hadiahkan tu seadanyer..

6 comments:

Mak Su said...

selamat pengantin baru, err... kat pengantin baru :D

SUZIE APAI said...

mak su~hampeh tul mak su ni tau...

Mama Qaseh said...

Wah pndai ckp Jawa yea Suzie..
Al-maklum laa dpt oghang Johor kan haruss dh pndai ckit2 kan..
Hepi jer nmpk dpt biras baru hehe

atie said...

Dapat ahli baru yer suzie, muka suzie licinlah dik....apa rahsianya??

izman said...

selamat menerima family baru.

kawin sronok ape!

SUZIE APAI said...

mama qaseh~saya suker dgr org cakap jawa..buruk benor..tapi saya suker gak blajo cakap jawa. Baru pandai ckit2..

atie~jerawat tak berani naik kak ti oi, sbb klu naik sebijik mmg riuh sekampung..hhhhheeehhe. patukan mesti ari2 kena tenyeh2..hahah.. Rahsia?? tak der rahsia, tak berjaga muka ader la...

izman~yup! aku pun suker kawin..hiks...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...