aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Saturday, May 30, 2009

ini sebab depa suke!


waktu ni en apai, tgh layan bunyi guitar. Amik aura nk g mancing katanyer...(yg pegang guitar itu adalh pak ngah)


berhibur sebelum sesi memancing... ini pakcik aku yg bkja sbgai guitarist MPJB...so layan lagu dulu. Aku tumpang sekaki ngan hazreen..guitar karen tuuuu


senja baru pemancing2 itu pulang dgn hasil yg agak memuaskan hati2 depa la... comot momot aku tgk heh! mcm momok pun ader.....


udang yg diperolehi....terus masak mlm tu jugak....best sbb fresh lagi kan...


pelbagai jenis ikan yg berjaya di rembat oleh depa....

***sbb ni la agaknye mereka ini suka benor g mancing. Bila aku buat researh ke atas diorg ni : Hasil tangkapan tu perkara ke dua. Yang penting.....perasaan syok gila b*b* sewaktu adegan menarik pancing keatas(masa ader tangkapan la...klu tak hanginnnn).....aku igt lps haqimi & hazreen besor ckit...aku nk folow jgk...aku mmg minat m'outdoor kan diri..hikss

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...