aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Monday, April 30, 2012

1 May - slmt berholiday..

1 May, selamat bercoootiii kpda sume rakan taulan yg bekerja dan bercuti. Ape korg bikin ari ni?? Ape2 pun aku wish slmt beristirehat dan beristerirehat kpda semua kaum wanita yg bekerja! HOyeehhh!!!

1 May plak m'beri maksud lain pd aku & famili. Hari ni gnp sudah setahun kami menetap di teratak sendiri..alhamdulillah, wlupun pelbagai dugaan tp kami masih setia di sini. Bukan dugaan ape pun, tapi dugaan kerana tuntutan kerjaya ..sorg kt sana, sorg kt sini...Teringat masa mula2 pindah dulu.... nyaris jugak umh ni nk di sewakan dek kerana en apai kena transfer ke pagoh...bila dh pindah balik ke Jb, aku plak kena ke TM.. tak pe la, selagi bley bertahan dgn jarak pemisah, redha je la. Lagipun bukan sorg kt Colombia, sorg kt Wakaf Che Yeh(tiba2 terpikir kampung ni..)...ekceli masih kt semenanjung, jarak je jauh ckit...

Hingga saat ni, tak byk sgt perubahan yg di lakukan..dan masih ader part yg tak siap....rsnye, tahun ni nk buat sesuatu...lalalaaaaa.....hrp2 idaman berjaya direalisasikan...duit oh duit, mane kau??....

plan to achieve (by end of dis year) --- pasang kabinet dapur & pintu table top.. :)...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...