aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Wednesday, April 18, 2012

terfikir.......

bila di depan mata buat-buat tak nampak...
bila tiada tercari-cari...
ego punca segala-gala...
menangkan nafsu amarahmu..
mana hilangnya rasa hormat?
mana perginya rasa rindu?

diam sekarang bukan tanda setuju..
menangis sekarang bukan tanda sedih...
ketawa pun bukan tanda bahagia...
yang pasti
semua penuh tanda tanya
jelasnya.........
mereka yang rapat pasti nampak!

Waduhhh.......sudah kelamaan tidak ngobrol feeling-feelingan mcm gini... tetiba mood nk berkarya muncu!l trus blogging tang ni jgk..tak hengat2 dh kul 1pg.. Dah bertahun tak menulis....bagus jgk klu laman alam maya ni terisi dgn puisi2 @ sajak2 nukilan sendiri. Yg penting hak cipta terpelihara...iyolah, blog ni adalah tempat aku merapu meraban...ini la hobi aku sebenarnya.. Terima kasih kpda kwn2 yg menjadi silent reader blog 'suzieapai' sehingga mencatat angka 15ribu penjenguk di laman ini....wlupun aku ni blogger yg tak berapa nk tegar...hehhee.... sy amat m'hargai kalian sume!!

** berminat nk memiliki buku Prof Halim(bukan nama sebenar-ecewahhh-poyo!) yg dipromosikan semalam...tp elaun pulak lum masuk..sentappp!! (sebut psl elaun trus sentap..aper kessss???? pokai sudaaaa.....ayuh kwn2 mintak derma kilat!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...