aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Wednesday, April 18, 2012

anak kandung suluh budiman

hehheee....insiden yg sgt hampeh berlaku. Tghari buta ada hati nk g laibri. Dah tau spesis tak leh ngadap buku waktu tghari (espeseli bru lps mkn), lagi mau eksen nk g. Mula2 gigih bebenor, sudahnya tahap mengantuk dh level maksima hampir nk tergelongsor dr kerusi...mata layu ngalahkan mata garfield!! adoyaiiii....

pjg pulok introdaksen... K, masuk citer insiden...pergi laibri 4 org..ala rombongan cik kiah la jgk. Veri de gigih sblum balik jb, bertandang ke laibri dulu tewww...(pdhal, member yg nk balik sorg lagi ada kelas ptg ni, klu tak trus berdesup balik..).. dh lama sgt tak g laibri, mula2 smpi aku org pertama naik tangga, bila sampi pintu utama, aku jugak orang pertama yg sampai. Elok2 sampai dpn pintu kaca tu, aku stop! tgu pintu terbuka...hehheeh...

minah : kak, apsal ko tak masuk?
aku : eh!!?? bukan pintu terbuka sendiri kerrr.... ?? (tak psl2 gaya aku mcm tgh bertapa jap dpn tu..aku dh konpius campur malu kambing dah...)...(trus mata terpandang, besi pemegang pintu...kambing gurun btulll..camne leh silap ni..hahhaaa..igt pintu kaca ni leh buka sendiri,ada sensor mcm kt JJ tu..huhuuuu)

berdekah diorg gelak aku...!!!hampeh btulll....rosak reputasi aku sebagai anak kandung suluh budiman...hadoiiiiii....dr floor satu sampai floor atas diorg gelak... uwaaaa

MORAL :
  • tak seswai tuk aku dtg laibri tghari sbb minda tak berfungsi dgn baik & tahap mengantuk sgt overdosss.
  • rajin2 la dtg laibri, jgn 1 sem, 2 3 kali je..nti lupa pintu masuk kt mana....
  • jgn gelak kan orang, nti aku gelak balik korang....(tengok la nti..hehee)

2 comments:

Azs & Ana said...

Hahaha... klu aku ade kompom aku org paling gah menggelakkan kamu.. wargghh.. skang ni pun tgh gelak terguleng2 ni.... har har har...

suzieapai said...

su~ nasib kureng baik...biasa aku gelak org jeee....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...