aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Wednesday, April 4, 2012

hujan+sejuk+kuliah pagi = penyakit M

hmmm....tgh duk mencari aura nk g kuliah sat g. Nyempat lagi m'galoks hapdet belog ni.. Perasaan hari ini adalah sangat mandom! Kt luar sinung, suasana redup, sejuk, hujan pun masih renyai2, langit suram mcm ada unsur2 nk hujan lagi....

So, apabila keadaan di atas bergabung, maka penyakit M aku akan datang! Penyakit yg tak de ubat. Ko g la klnk pakar mane2 pun, mmg tak de ubat. Sbb ubat nya adalah diri sendiri.... :) peace.........

So yg kali ke-2, aku sgt-sgt-sgt terasa mcm tak nk g kuliah PP ni..mungkin klu aku pegi pun, tahap kemengantukkan aku tu boleh m'buatkan ada org ckp "hek eleh, minah ni...nk tdo balik rumah la...".....hmmm..tak sanggup!

Aku yakin, ramai kengkawan yg ada penyakit M ni setiap hari Rabu...hikss...satu sbb mungkin, tak nak B.A.C.A slide....adoyaiiiii....tak de kaedah lain. Dh rasa mcm kt drjh 1 dolu2. Uwaaaaaaaaaaa.....tak pahammmmmmm.....

Hiks...dh la ye membebel pepagi ni. Tak bley layan penyakit M.A.L.A.S ni..aura dh dtg, harus siapkan diri tuk g kuliah. skrg kul 845am, kuliah kul 9am.... jom pi kelas psikologi.....!!!

MORAL : aku dah menang melawan dan menyusun teori ID,EGO & SUPEREGO....so, JOM G KELAS...babai penyakit Malas..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...