aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Monday, April 2, 2012

port makan best kt TM..(part 1)


CENDOL SPESEL PAK MAN...

hmm...n3 kali ni psl makan pulak...bukan jln2 cari makan cam kt tv3 nun. Tapi ni "naik keta, balik kuliah, cari makan." Haaa...gilo mantop tajuk program. Tak lps masuk tv3 ni...ahakss

dh sebulan lebih baru nk survey2 tmpt/port mkn sedap2 kt TM ni...ekceli ada jgk tmpt yg best cuma tak banyak sgt!

Okey, rsnya sume org@kwn2 dh tau benor tmpt ni.. aku je yg agak ketinggalan zmn,. hikss. Nmpk sgt rajin msk kan, dan mkn kt umh je...........ehemmm! (bkn sbb sllu balik jb ke, tak smpt nk survey....aiyokk?? ko jwb la sendiri).........:)

Adoyaiiii...dh 3 perenggan lum masuk isi lagi ni. Intro pjg bebenor! Baiklah....tmpt yg menarik jantung hati aku adalah di Warung Cendol Pak Man. Lokasinya tak jauh dr Tmn Bahtera.. warungnya sblh kiri sekiranya anda dr UPSI menghala ke tol TM..sblm flyover ye tuan puan.. Menu cendolnya pelbagai... cendol jagung, cendol pulut, cendol spesel,cendol kcg...mknn lain pun adooo...laksa penang, rojak, mee rebus & mcm2....Nk tau rasanya, korang leh cuba ye.....(pd yg belum terai la...). Aku dh rasa cendol spesel ngan laksa penang... Cendol nya agak mabeles, seswai ngan harga RM2.20, laksa pulak aku bg 3 star drp 5 star....kira boley laaa... (tetiba teringat kenikmatan Jo Cendol Pulut kt Changlun, Kedah....fuhh 5 star sehhh..)...

SIGNBOARDNYE BIASA2 AJE WARUNG NI....

Hmm...tolong pomot bisnes org melayu kita....tp suasana kedainya ala2 je la...warung, ada pokok ceri kampung kt depan...servis okey, tak yh tgu lama2...sape yg nk cuba, elokla sgt!


DUTA CENDOL LA KOT...BERIA BENOR MENGHIRUP KESEJUKAN CENDOL SPESEL ITEWWW (nasib la ko, jd bahan ujikaji kt blog aku...hahhhaa)

LAKSA PENANG....ala2 je....tp boley la.......

mane lagi tmpt mkn best2??? habaq mai...nk pi serang ni....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...