aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Wednesday, April 25, 2012

masa utk droyan...

Balik ari tu, ank2 beria mntak nk mkn durian... dua2 hero ni ikut genetik makpak spesis antu durian... Tapi waktu ni durian sgt la mahal...bkn musim sgtkan. So, harga boleh tahan la.. beli 2 biji pun dh duaploh lima henggit. Klu tgh musim, merata-rata tepi jln, waktu tu syok la beli...angkut dgn guni!!

Hero aku yg 2 org ni, buah lain tak baper nk minat...oren ke, betik ke, anggur ke,cuma pandang sblh mata, eksen....tp klu durian, sampai clear tggl biji ngan kulit je.... Maka, sbgai makpak yg budiman, bila ank teruja mntk, harusla layankan. So, balik ari tu, gigih la en apai beli durian. Alasannya, "tgu mama balik dulu, baru papa beli durian.." Heheheee...tak bleh tau tgglkan aku dlm situasi yg libatkan durian ni, nti aku murka...ahakss...poyo!

aduhaiii...syok jgk ni dpt mkn durian.. ader sape2 yg ader dusun durian tu, habaq mai la... :)

**teringat ms bercinta dulu, org lain dating kt KFC, tp aku ngan en apai dating kt Jitra smbil makan durian....sengal! Feeling habissss... pakwe i belanja durian... ko ader????!!!
  

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...