aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Wednesday, September 29, 2010

pra-sekolah

dalam keseronokan beraya di umh kwn2 pd hari minggu, aku hampir2 terlepas pandang date yg sepatutnye pergi ke sekolah rendah tuk sesi mengukur baju Pra-sekolah Haqimi tahun depan..hehhehee...aku cuma igt 27hb tp aku lupa 27hb tu adalah isnin! Orang yg tukang ingat iyela, saper lagi...laki aku laaaaaaa.

atas sbb2 tertentu aku terpaksa pegi sorang ke sekolah tersebut! Keje senang leh setle sendiri...hiksss


sempat siot candid gambo....sori yer en pengetua....


kelas yg kaler pink tu adalah tempat pengurusan tuk prasekolah...situ la nk pergi..


"mamaaa....padang tmpt main besarkan mama! nti along nk main kt situ..." huh! blum aper2 lagik dh citer nk main...ank lanang.


sesi ukur baju kejap ajer, beramah mesra jap ngan cikgunyer...pastu terus gerak balik sbb...korg tgk la cuaca kt atas tewwww......very de gelap gelita!

points : Ingatkan tak dpt Pra-sekolah tahun depan tp sbb kuota masih ader, haqimi dpt jugak. okeyla, satu kelas 25 pelajar...cikgu siap ader pembantu utk uruskan pelajar...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...