aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Friday, September 24, 2010

mcm tak percaya

aper yg tak percayanyer? meh aku royak...




Hari ni aku g econsave SORANG2....yuhuuuuuuu...ader berannnnnn!?? sila 'saspek'(apek sllu gunakan??) sama aku.Heehhehheee....tak pnh okey g sorg2, mesti dgn en apai! rasa mcm kekok + cuak + panik bila smpi kt econsave yg sgt dekat dgn umah aku...hehehehee

Mula2 sampai, makaih kena pikir nk park kt maner...byk sgt parking kosong! hikss..sedikit bongok okey!

pastu kena pk nk buat aper..owh, kena masuk dlm,ambik troli pastu blur nk g maner dulu...apsal rs ini macam? Mungkin sbb first time kot..g kedai runcit okey jer,sbb dh byk kali aku g...nmpk sgt aku tak pnh kuar tanpa laki di sisi. Cewahhh! Extra point di sitewww...hiihihii. Ini blum lg g Jusco sengsorang, mau nangis mcm budak2 ilang mak...huhuhuuu..susah jgk mcm ni kan..So, lps ni, kena lebih berdikari..

Aku sbnrnyer bleh berdikari, cuma peluang tu sedikit. Brdua kan lebih baik.. Mcm ari ni, berjaya jgk aku beli semua bhn2 tuk masak spageti esok...hikss! Wlupun en apai ajak g mlm nti tp aku nk jugak setle ari ni. lgpun ari ni sekolah msuk lmbt...

So, kpda kwn2 yg nk dtg umah beraya, silakan dtg esok..tetamu akan di lyn sehingga kul 4 sajork! 4.01ptg, aku yilek pocit..sbb nk ke tebrau..ader kenduri arwah atuk yg hari ke-7...

selamat beraya dan beristirehat korang..

4 comments:

LyNn HaMzAh said...

buat open house yer...bestnyer...nak datang beraya la...

Dwan said...

ini kalo kene tinggal sorang2 kat JJ tu mesti tak reti nak balik kan...

atty's said...

tabik spring..kt suzie..

kty mmg dah biasa buat semua sendiri..ate along keje shift..anak pun ..dah ramai .bila dah ramai .kena bahagi2 tugas.,hehehe

SUZIE APAI said...

lynn~jemput la datang..bukan open house pun. Buat mkn2 kwn2 sekolah jer..

dwan~tau tak per

kak ti~lama tak dgr perkhabaran k ti...selmat ari raya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...