aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Thursday, September 23, 2010

alfatihah...

19 september baru2 ini, perginye seorang hamba menghadap Illahi..kembali kpda Maha Pencipta. Alfatihah buat arwah Hj Tamin bin Selamat, atuk yg di sanjungi oleh kami sekeluarga...

------------------------------Pulang beraya dr Melaka, aku sekeluarga balik terus ke Taman Daya. Hajat di hati utk beristirehat dan beraya dgn jiran2 setelah menyedari penghujung cuti. Isnin dah start kerja..Ahad, 19Sept..mmg aku spend masak2 kt umah dan tgu K zana, pengasuh ank2 aku dtg beraya..tapi, semuanyer tak dpt di laksanakan kerana satu panggilan-----------------------------------

mak : abg long, atuk dh tak bleh minum air..dah tersedak-sedak..cuba telepon ustaz ari tu..
en apai : ye la..abg tepon sekrg..

setengah jam kemudian takala aku tgh gigih menyediakan juadah, tiba-tiba... "yang, mak tepon bgtau atuk dh tak ada..."

sayu & terkejut hanya Tuhan yg tahu...mmg Dia Maha Mengetahui...sebgi hambanya kita kena redha dgn ketentuan....Semoga arwah atuk dicucuri rahmat dan ditempatkan di sisi org2 yg beriman....amin...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...