aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Friday, December 11, 2009

ragam ank lanang...


laci lemari tv aku ni telah menjadi hak sepenuhnyer kepada hazreen. Tempat dia sorg mmg amat special, macam ank kanggarooo...suker btul dia panjat dan masuk dlm laci ni tiap kali nk menonton. mmg ngam2 dan nmpak selesa bila dia duduk dalam tu....yg tak tahan tu, dia bleh tarik pelan2 angkat kaki, pastu masuk dan duduk...sabor jer laaaaa.. Huh, anak lanang...Mangsa keadaan adalah aku! KENA ANGKAT KELUAR SBB DIA TAK APNADAI KELUAR SENDIRI...



time makan kena jarakkan skit dua hero ni sbb klu tak jarakkan, mmg mcm tsunami... yg adik nk cekau yg abg punyer...pastu mknn pun akkan berteraburrrrrrrr.... mangsa keadaan adalah aku! KENA SAPU LANTAI...


Bila dah kenyang,tenaga dah ader, adegan buli membuli akan berlaku...aku tak nk jadi mangsa keadaan lagi... SO AKU TGK SAJER....heheehehee

6 comments:

cendawanintim said...

kekadang kecut perut tengok bebudak bergurau panjat memanjat ni kan...rasa takut patah sana sini jer..

nasazfrog... said...

anak2 yang cerdas mmg begitu,, tak pe la dia lalui masa kanak2nya dengan cara tersendiri... :)

Mak Su said...

ahaks....

atie said...

Suzie.....akak rasa akak ada ternampak suzie kat taman permainan air di melaka isnin 21 hb baru nih la, betul tak??????? Tapi tak tegur.....maluuuuuuuu la pulak.

shasha omar said...

semakin hebat lah anak2 ko beraksi sekarang..anak aku pun lebih kurang ngan ko. zofeer sebaya zofeer tu pun gaya sama, dok dlm laci sampai tebalik, kalu tak laci, masuk dlm almari bw bantal.. pening aku cari dia..

Mama Qaseh said...

Selamat Tahun Baru Yang..
Senyappp jer busy ker..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...