aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Sunday, December 6, 2009

berpeleseran di pizza

tak der story mori besh....cuma nk tempek gambo aku dan ank2 yg tak der hala tuju di hari minggu. Sudah agak lama gambo ni di snap tapi baru sedor diri nk paste kt sini.

Biasala, bila tiba hari minggu, aku sekeluarga akan kepanasan kt umah wlupun diluar hujan lebat bagai nk rak. Jenis panas vontot, gitulerrr... Klu duk umh jadik demam kepialu, masing2 muka mcm tapai basi, mata mcm kartun garfield,umh tunggang langgang...makan tido mkn tdo...so, utk menyegarkan badan dan mencergaskan minda, harus hirup udara luar....................

jln2 di giant...singgah di pizza...

hazreen yg paling seronot makan....

haqimi yg semakin pandai berdikari...

nyum nyum nyum...........

akhirnyer dia tertidurrrrrrrrr....

akhirnyer aku bleh makan dengan amannnnnnnnnnnnnn....nyum nyum nyummmmm...
(abaikan senyuman aku yg sememeh itewww)

6 comments:

Mama Qaseh said...

Wah winduuunya kay Teacher nie..
Sonoknya jalan2 g mkn yea Yang..
Cian dak tu smpai tertido2 kan dia..

watie said...

wah makan sampai tertido hahaha.. maknye senyum melebar coz sedap sangat tue makan pizza hahaha

Mak Su said...

merdeka!! yea! yea! boleh makan!

SUZIE APAI said...

mama qaseh~hehhehe....lindu sama kamu jugak..

watie~senyuman sentiasa lebor wei...aweqs muda...

mak su~yup merdeka.....

izman said...

sampai tertidur anak ko tu kekenyangan la tu...

SUZIE APAI said...

izman~dah time tdo, tp makpak nk jgk ronggeng...ahakss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...