aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Tuesday, December 1, 2009

dah disember heh???

hikss...sedor tak sedor dh ujung tahun wei. Aduhai, masa tidak pernah menunggu kita.

Dah sebulan lebih aku tak hapdet benda alah ni. Jeles pulok nengok kawan2 blog yg tak putus2 ngan citer baru...i jelesss tauuu!!! Hilang? tak der nyer hilang. Aku masih kt johor ni meniti hari2 yang penuh dgn itu ini macam tu macam ni...ahaksss..

Semalam befday Haqimi yg ke-4 tahun. Dah bijak pandai, mintak kek nk tiup lilin...mlm tadi jugak setlekan majlis harijadinya. celebrate aku ank banak jer, beli kek choc 1/2kilo dah. Mula2 plan nk kasik meriah ckit, nk sambut umh yoyotnya..tapi aku plak cam tak baper nk cukup tenaga nk kesana. Cancel n sambut kt umh je la...

Keje? Aku masih kena keje...masih kena g sekolah wlupun cuti sekolah. Tp sampai kul 1jer. Cikgu GSTT cenggini la....time cuti pun kena berkhidmat tuk sekolah....skit pun aku tak kesah.(btul ke?)

Dah la dlu...nk baca2 blog korang la..lamer benor dah tak jelajah..



gambo saje2 letak..ahaksss...

1 comment:

Mak Su said...

happy birthday haqimi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...