aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Sunday, October 25, 2009

activiti ari minggu

fuhhh...ank2 ngah tido, baru lps ujan...tghari cenggini, aku tak der nk buat aper. klu ikut kan bijik mata, dh lena sepatutnya. Tapi aku gagahkan diri jugak on pc. Lagipun en apai yilek pocittt...g mancing!

Keje umah sume dh setle. Dari sapu umh, mop lantai, basuh baju, jemur baju, pastu tarik ke tepi sbb ujan, sampaila sesi masak memasak dan m'buat puding yg ntah aper2...(tak bleh aku nk upload gambo puding, poyo btul enpon aku nih..buat hal plak..). Semalam ari sabtu, seharian kt sekolah, ade LDP. pastu nasib abis awal, leh la buat kerja2 sampingan..yakni stapler paper exam...Ini la keje cikgu wei, selain dari ngajo, kena jugak buat soklan dan stapler...blum mausk bab tanda menanda lagik tu..tapi tak per lerrrr....dah kejer, layankan ajer! Yg penting ikhlas...tak kan, pak guard plak nk stapler soklan exam kan..........ahakss

aiseh, rindu nk terjah blog kawan2 la plak...so, better aku stop dulu sbb nk bagi salam kt umh korang plak ni...c u, selamat berhujung minggu. Esok kijoooo weiii...

Sajer nk list down kejer2 tuk nextweek :

1) Isnin - masih bergelumang dgn kertas2 soklan exam. Ader gerak gempur mgu ni
2) Selasa - G kwsp dan Keck Seng, pemaju perumahan..nk setle serba sedikit psl umah.
3) Rabu - kena dtg awal sekolah sbb ader lawatan plak dr Jabtan dan PPD...tuk SKt katanyer...
4) Khamis - Blum tau lagi...

Owh, lagi 4 minggu sekolah maaaa...

3 comments:

watie said...

assalamualaikum cikgu :)

bz yer.. kerja rajin2 yer cikgu hihihi

Mama Qaseh said...

Slowly Cikgu..pastue dh coti sekolah kan..yahooo ler hehe

izman said...

tentu sekarang lagi seronok sebab cuti sekolah dah nak sampai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...