aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Friday, July 20, 2012

sapa doh tranung

Alhamdulillah...dh slmt sampai ke negeri kelahiranku.. gerak kul 130am.. tgh syok2 tdo,tiba2 dengor suara "yang, bangun...kata nak balik"....... sgt la bermalasan nk bangun!! Tp bila terdengar ayat seterusnya "klu syg tak bangun, nti abg tdo balik...kita gerak sok pg je...."...hiksss, bila dh kena sound mcm tu, aku trus berdesup bangun walau hakikatnye mata masih Zzzzzzzzzzzz..........hikssss! hampeh nya bini... bini sape la ye? angkat ank2 masuk keta, trus bertolak.

Dan skrg mood nk apdet blog sgt melonjak2...agaknya mood kampung dh datang...lalalallalalaa

Perjlnn secara mendatar. Seronok jln pg2 mcm ni sbb keta tak banyak. Cuma bila sampai endau, aku plak yg drive....servis bertukar tangan...  :).... satu plak beshnye gerak awl pagi sempat plan nk sarapan kt warung mane2...makan menu pantai timur...ns lemak lauk ikan aya, ns dagang, pulut panggang inti ikan, ns minyak ade sambal belacan....huhuuuu...mane nk cari tu kan...kt  tmn daya susah nk cari. Tp kali ni, menu yg dipilih ns lemak lauk ikan aya...hmmm...mkn kt terengganu skrg dh tak mcm dulu! sgt la mahal...sarapan ns lemak aku ank beranak dh rm18....uhuk uhuk! warung je pun..nasib sodapppp....

okey, slmt ari jumaat korang sume...sy nk menjamu nasi dagang air tangan mak tercinta!!! hari ni befday mak saya..... !!!


2 comments:

kakcik said...

Seronoknya masih ada kampung dan ada emak yang boleh memasak makanan kegemaran. :)

suzieapai said...

salam kakcik...alhamdulillah kak... masih di beri peluang oleh Illahi untuk mengecapinya.... selmt berpuasa kakcik....:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...