aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Tuesday, July 31, 2012

dpt umah vs pindah umah


 ari tu aku ade stori mori psl tnmn terbaru kt laman kami psl POKOK MAHKOTA DEWA ... dek kerana en apai tak de masa, dh seminggu lebih pokok ni baru dpt umah..no polybag enimo! semoga sukses untuk berjuang membesar wlupun cuaca skrg sgt la pns terik.....

pokok yg ke-2 ni plak pindah umah baru....ruang pasu yg sedia ada dh sempit...dulu ms ambik kt umh mil, size pokok ni kecik btul...skrg ni dh siap kuar bunga...tp bunga nya tak  cantik...

 sbb dh padat sgt, terpaksa terbalikkan dan jungkil dr bawah....akarnye dah sarat. sian! pasu sempit, tak tau nk kemana dah akarnye....klu ikut en apai, terus nk gunakan kekerasan dgn pecahkan pasu....tp aku gigih halang.............hiksss....selain tukang tengok, aku jugak mampu bg idea yang padu...
akhirnyeee....semoga pokok yg di katakan ader '''Ongggg'' ni, semakin membesar bagai johan....

1 comment:

Lynn Hamzah said...

kat rumah lynn pun ada 2 pokok yang ada ong tu...membesar bagaikan johan...hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...