aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Thursday, July 12, 2012

nak jugak main!


budak2 skrg....panas terik ke, gerimis ke....bila dh kata nak main, nak jugak dia main! Haqimi waktu ni baru je 5 minit balik sekolah agama.. siap buat perhitungan ngan aku "  mama...along main sekejap je, kwn along dh tggu.. dah lama along tak main..nti along buat la homework ..mama masak dulu tau, tak pyh tgk along.."..

pdhal setiap hari dan petang dia main. Sabor je la aku.... lagi 1 1/2 jam nk g sekolah kebangsaan plak! Pastu nk mandi lagi, nk makan lagi.......mmg mencabar jadi surirumah sepenuh masa. Terhebakkkkk la is3-is3 yg fulltime kt umah! U're the greatest home engineer!!!

sbgi mama yg cuba tdk mengongkong zaman knk2nya, aku bg jugak la peluang dia main wlupun gerimis mengundang di tghari...cuma bersyarat! kena pki topi + 10 minit shja....pastu masuk dalam..... 


moral :: bukan senang nak mendidik dan mengajar..... maka dgn itu, jgn ingat tugas menjadi guru itu mudah... jgn pndang sebelah mata! Mesti hormat title guru....

 
 



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...